Inlägg: 3035381
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jag förväntar mig en förstecenter, en spelande topp 1-2 back och en forward för 1-2 kedjan. Det behöver vi. Det har vi råd med. Därför förväntar jag mig att det är just det som kommer att komma in. Annars kommer jag som profesionell soffcoach att starkt ifrågasätta analysförmågan hos yrkesmännen som styr i klubben.
(”dumsnålhet 🤮 är det allra mest destruktiva beteendet vad gäller motivation och prestation för en grupp” är min paroll)
(”dumsnålhet 🤮 är det allra mest destruktiva beteendet vad gäller motivation och prestation för en grupp” är min paroll)
+ 17
Vilka täcken vi får . Om det blir några förstärkningar å inte bara kroppar för å fylla truppen .