Inlägg: 3035403
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Vet inte riktigt poäng men tycker det behövs lite mer spets framåt - proaktivt alltefter alla åldras.
Fyll på uppifrån, Ölund i fjärde, Larsson och Bäckis (?) i andra/tredje (eller tvärtom).
Skulle vara OK med Järnkrok som ny etta.
Välimäki OK antar jag men har verkligen saknat back med bra uppspel och förmåga att äga offensiv blå.
En uppgraderad LP på en kant. Skulle nog varit ganska nöjd om han stannat - och utvecklats som jag tror han kommer att göra i vinter.
Ungefär så.
(målvakssidan dock viktigast - hoppas hoppas på att den heller)
Fyll på uppifrån, Ölund i fjärde, Larsson och Bäckis (?) i andra/tredje (eller tvärtom).
Skulle vara OK med Järnkrok som ny etta.
Välimäki OK antar jag men har verkligen saknat back med bra uppspel och förmåga att äga offensiv blå.
En uppgraderad LP på en kant. Skulle nog varit ganska nöjd om han stannat - och utvecklats som jag tror han kommer att göra i vinter.
Ungefär så.
(målvakssidan dock viktigast - hoppas hoppas på att den heller)
+ 3
Men när man tänker efter, så när man säger så tex förstecenter, på vilken poängnivå menar man då?Samma med backen och forward.
Är det 30-40 poäng? För det är väl där det ska ligga?
Få in det kan bli svårt.
Nu är väl finnen backen iaf, så får vi se vad Alcen skakar fram för andra spelare