Inlägg: 3035383
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag förstår vad du menar med din lista.
Men när man tänker efter, så när man säger så tex förstecenter, på vilken poängnivå menar man då?Samma med backen och forward.
Är det 30-40 poäng? För det är väl där det ska ligga?
Få in det kan bli svårt.
Nu är väl finnen backen iaf, så får vi se vad Alcen skakar fram för andra spelare
Men när man tänker efter, så när man säger så tex förstecenter, på vilken poängnivå menar man då?Samma med backen och forward.
Är det 30-40 poäng? För det är väl där det ska ligga?
Få in det kan bli svårt.
Nu är väl finnen backen iaf, så får vi se vad Alcen skakar fram för andra spelare
+ 1
(”dumsnålhet 🤮 är det allra mest destruktiva beteendet vad gäller motivation och prestation för en grupp” är min paroll)