Inlägg: 3035488
Sv: A proposito de nada
Gavve: han jagas väl av LHC, HV71 och dynamo Moskva. Ska vi överträffa dem buden så lär det vara långt över 300 tusen 🤣
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Linköping är väl skapligt lågbudget, HV känns som ett clusterfuck och jag antar att Ryssland är mindre attraktivt om det inte är en jävla löneskillnad. Känns ändå som en rimlig chans att vinna det racet
+ 3
Sv: A proposito de nada
Farsang: Vad kostar det att åka ut i kvarten jämfört med att spela semi? Vad kostar det att vara ett mittenlag jämfört med att vara ett hett contenderlag för publik och sponsorer?
Brynäs 2000-tal är fullt av säsonger som visar vad som händer när man inte vågar satsa på kvalitet.
”andra får kliva fram istället” 🤮
Nu har jag inte mycket kunskap om denne tjomme men är det hög kvalitet - mesa inte.
Brynäs 2000-tal är fullt av säsonger som visar vad som händer när man inte vågar satsa på kvalitet.
”andra får kliva fram istället” 🤮
Nu har jag inte mycket kunskap om denne tjomme men är det hög kvalitet - mesa inte.
+ 5