Inlägg: 3035497
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: nu är det ju inte kostnad på kontrakt som avgör om man spelar mycket matcher efter ordinarie säsong. Utan hur bra truppen är byggd och hur bra alla samarbetar.
Fråga Hv71. Skulle denna spelare ens överväga att skriva kontrakt i Ryssland så vill jag inte ha han i vår klubb, då skippar jag gärna han för att missa en final.
Får vara slut med att tumma på värderingar för att slippa spela kval eller ta oss till final. Dit vill jag inte igen.
Men såklart håller jag med dig om att vi inte ska vara dumsnåla om en riktigt bra spelare med bra värderingar som passar in i laget dyker upp.
Fråga Hv71. Skulle denna spelare ens överväga att skriva kontrakt i Ryssland så vill jag inte ha han i vår klubb, då skippar jag gärna han för att missa en final.
Får vara slut med att tumma på värderingar för att slippa spela kval eller ta oss till final. Dit vill jag inte igen.
Men såklart håller jag med dig om att vi inte ska vara dumsnåla om en riktigt bra spelare med bra värderingar som passar in i laget dyker upp.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det kostar ingenting att åka ut i kvarten.
Det som kan vara kostsamt är om vi inte presterar på isen med en dyr trupp.
Det som kan vara kostsamt är om vi inte presterar på isen med en dyr trupp.
+ 1
Brynäs 2000-tal är fullt av säsonger som visar vad som händer när man inte vågar satsa på kvalitet.
”andra får kliva fram istället” 🤮
Nu har jag inte mycket kunskap om denne tjomme men är det hög kvalitet - mesa inte.