Inlägg: 3035959
Sv: A proposito de nada
JanT: Precis klart det inte stämmer . Varför göra något itid när man kan vänta till efter sommaren 👍
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
Samtidigt är det rätt svårt att göra klart med de riktigt stora hajarna innan 1 juli, och sen ska det gå en viss tid innan de har bestämt sig om var dom vill spela.
Så då kan det med automatik bli "efter sommaren"
Men att man inte arbetar på samma sätt som förra året, det är säkert.
Sen kan utfallet bli det samma ändå. Även fast man inte vill det.
Svårt att tvinga folk till något..
Samtidigt är det rätt svårt att göra klart med de riktigt stora hajarna innan 1 juli, och sen ska det gå en viss tid innan de har bestämt sig om var dom vill spela.
Så då kan det med automatik bli "efter sommaren"
Men att man inte arbetar på samma sätt som förra året, det är säkert.
Sen kan utfallet bli det samma ändå. Även fast man inte vill det.
Svårt att tvinga folk till något..
+ 2