Inlägg: 3036062
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ok, långskott. Vad tror ni om www.flashscore.com/player/boyd-travis/z10XG6pN/ ?
Lite för hög hylla men har fått tillökning och verkar ha två barn enligt instagram. Verkar flaxar runt lite, spelat med Washington och har väl tjänat bra pengar men möjligen inte riktigt den värsta typen av generationspengar. Kanske inte helt omöjligt att de skulle tycka det var chill med Europaäventyr och billig barnomsorg snarare än typ världens högsta priser i Toronto eller hela det här politiska damper i USA?
Utöver honom och valtari letteriläderlapp eller vad han hette finns även
www.flashscore.com/player/shaw-logan/UwnIhNW5/news/ och www.flashscore.com/player/pare-cedric/8KRqgyzg/ I samma lag och skulle väll kunna beskrivas på lite liknande sätt.
Lite för hög hylla men har fått tillökning och verkar ha två barn enligt instagram. Verkar flaxar runt lite, spelat med Washington och har väl tjänat bra pengar men möjligen inte riktigt den värsta typen av generationspengar. Kanske inte helt omöjligt att de skulle tycka det var chill med Europaäventyr och billig barnomsorg snarare än typ världens högsta priser i Toronto eller hela det här politiska damper i USA?
Utöver honom och valtari letteriläderlapp eller vad han hette finns även
www.flashscore.com/player/shaw-logan/UwnIhNW5/news/ och www.flashscore.com/player/pare-cedric/8KRqgyzg/ I samma lag och skulle väll kunna beskrivas på lite liknande sätt.
+ 2
Plus Välimäki.
Ungefär som NilsNorin skrev med andra ord.
Ang hemvändare. Brynäs ska ha en eloge att man fostrat spelare som spelar/spelat många år i NHL.
Och att dom sedan väljer att återvända.
Det är inte tur i sig.
Tur är om man fostrar flera spelare som nääästan etablerar sig i NHL och kommer tillbaka med svansen mellan benen i ung ålder och sedan bildar en bra kärna under flera år i klubben. (typ SKE - fostra spelare som är väldigt bra men inte riktigt klarar att ”fastna” i NHL)