Inlägg: 3036077
Sv: A proposito de nada
Neophyt: Det hoppas vi! Chansen att få vinna det 14e SM tecknet med sitt hjärtas klubb med gamla polare är värt mer än alla pengar i världen!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nils Norin1912:”Det hoppas vi! Chansen att få vinna det 14e SM tecknet med sitt hjärtas klubb med gamla polare är värt mer än alla pengar i världen!”
Exakt, det är ju så vi hoppas att han ska tänka. Men då skulle han väl redan vara klar? Polarna har inte så mycket kvar i tanken och han är inte längre helt given i NHL… Chansen till det där guldet med polarna sjunker för varje säsong, varav kanske två återstår. Chansen borde vara NU. Så varför… är… han… inte… klar, för sitt hjärtas klubb?
Exakt, det är ju så vi hoppas att han ska tänka. Men då skulle han väl redan vara klar? Polarna har inte så mycket kvar i tanken och han är inte längre helt given i NHL… Chansen till det där guldet med polarna sjunker för varje säsong, varav kanske två återstår. Chansen borde vara NU. Så varför… är… han… inte… klar, för sitt hjärtas klubb?
+ 1