Inlägg: 3036120
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja, just ja, nu var jag ju pinsam igen. Klart han ska få chansen först. Håller han inte måttet så är det ju så. Inget värre med det. Det kommer alltid en ny säsong.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: om du nu är så säker på att mv i vårt lag ..( för du håller väl på Brynäs) kommer att misslyckas ...vad är det du grundar det på???
+ 1