Inlägg: 3036130
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: om du nu är så säker på att mv i vårt lag ..( för du håller väl på Brynäs) kommer att misslyckas ...vad är det du grundar det på???
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: När skrev jag det?
Det jag menar är att det går att värva säkra kort också, om man vill och har råd.
Det jag menar är att det går att värva säkra kort också, om man vill och har råd.
+ 1