Inlägg: 3036361
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med om att det fanns flera namn på backsidan som var intressanta men där har ju Alcén av allt att döma gjort ett jättebra jobb och åtgärdat det och plockat in Välimäki om han inte stannar i Nordamerika. Och gällande att stanna eller inte befinner han väl sig i samma position som Aho och Koppanen som du nämner. Så jag tänker ändå att det är forwardssidan som är det väsentliga att diskutera här och håller med om att Vejdemo också faller in under den katagorin, men där är väl ändå känslan att det krävts något väldigt extra för att han inte skulle hamna i Djurgården. Så det mest logiska är väl ändå, och har varit, att vänta in juli för de positionerna som du efterlyser till förstakedjan?
+ 3
Vejdemo, Puistola etc är kedjespelare som är riktigt bra.
Såg förresten att Välimäkis lag gick upp till 3-3 i matcher i i natt. Däremot är Wilkes-Barre/Scranton Penguins utslagna nu. Två spelare därifrån (Aho, Växjö, och Koppanen, Luleå) uppges vara klara för SHL.