Inlägg: 3038431
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Är det fastslaget att JA har semester?
Eller är det bara en tanke som fastnat hos dig och vissa andra skribenter?
Mig veterligen så öppnar free-agent den 1juli.
Då är det läge att jobba iaf.
Sen är man nog aldrig ledig som SC.
Tror nog att JA avskaffat Sundlövs fax och uppgraderat tillval och dylika appar.
Kan det vara så att de du och vissa andra inte har anammat den senaste tekniken och fortfarande använder fax som gör att ni tror att JA är på semester och loggat ut totalt?
Eller är det bara en tanke som fastnat hos dig och vissa andra skribenter?
Mig veterligen så öppnar free-agent den 1juli.
Då är det läge att jobba iaf.
Sen är man nog aldrig ledig som SC.
Tror nog att JA avskaffat Sundlövs fax och uppgraderat tillval och dylika appar.
Kan det vara så att de du och vissa andra inte har anammat den senaste tekniken och fortfarande använder fax som gör att ni tror att JA är på semester och loggat ut totalt?
Då avbröt förmodligen Alcen semestern för en kort stund.
För något nyförvärv ifrån översta hyllan har vi inte sett röken av.
Spelartruppen skulle vara färdig tidigare till nästa säsong än till den förra,det har gått sådär för att vara snäll.