Inlägg: 3038437
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Med tanke på hur aktiv Alcen varit under Silly season så spelar det inte så stor roll om han nu är på jobbet eller på semester.
Målet var fortfarande enligt Brynäs att ha klart truppen tidigare till nästa säsong vilket inte skett.
Dessa datum som ni sätter hoppet till flyttas hela tiden framåt när inga nyförvärv dyker upp.
Efter 1 Juli så får räkna med att det tar några veckor innan
dessa spelare har bestämt osv.
Sedan har försäsongen börjat och strax eftet det förklarar våran SC marknaden död.
Denna strategi har sällan om någonsin var en framgångs saga för Brynäs.
Målet var fortfarande enligt Brynäs att ha klart truppen tidigare till nästa säsong vilket inte skett.
Dessa datum som ni sätter hoppet till flyttas hela tiden framåt när inga nyförvärv dyker upp.
Efter 1 Juli så får räkna med att det tar några veckor innan
dessa spelare har bestämt osv.
Sedan har försäsongen börjat och strax eftet det förklarar våran SC marknaden död.
Denna strategi har sällan om någonsin var en framgångs saga för Brynäs.
Sv: A proposito de nada
mk: kan väl egentligen tycka att har man satt sig så skiten med årets trupp så är väl ens egna semester något man får avvakta med. Lägger ingen jättevikt vid det. Däremot så har vi tillräckligt med underlag för att kräva att Svedman ersätter JA i god tid till säsongen 27/28

Eller är det bara en tanke som fastnat hos dig och vissa andra skribenter?
Mig veterligen så öppnar free-agent den 1juli.
Då är det läge att jobba iaf.
Sen är man nog aldrig ledig som SC.
Tror nog att JA avskaffat Sundlövs fax och uppgraderat tillval och dylika appar.
Kan det vara så att de du och vissa andra inte har anammat den senaste tekniken och fortfarande använder fax som gör att ni tror att JA är på semester och loggat ut totalt?