Inlägg: 3038839
Sv: A proposito de nada
Joppe: Det är bra med en positiv inställning, och jag håller delvis med, men inte helt. Hägg spelade visserligen upp sig och kom med till VM, så det är absolut ingen dålig back, men han är ingen toppback. Axel har varit bra tidigare men var direkt svag i slutspelet. Norlinder har absolut potential, men han är inte där just nu. Berra har självklart varit bra, men han blir inte bättre och har sina bästa dagar bakom sig. Djoos tror jag tyvärr inte alls på, även om han gärna får motbevisa mig. Därför har jag svårt att se hur backsidan kan beskrivas som 'riktigt bra'. Finländaren ser dock lovande ut på pappret och Viktor kan nog bli bra på sikt.
+ 1