Inlägg: 3038864
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Om jag förstår alla datum rätt kunde NHL-klubben signa honom till och med 30/6. Om Brynäs hade haft insyn i situationen hade man givetvis väntat juni ut med att offentliggöra värvningen för att invänta den risken att tappa honom, därav att man missbedömde situationen helt.
Om man hade den insynen vore det ju urkorkat att inte bara vänta en vecka till med att offentliggöra värvningen, särskilt med tanke på att man redan har väntat länge.
Om man hade den insynen vore det ju urkorkat att inte bara vänta en vecka till med att offentliggöra värvningen, särskilt med tanke på att man redan har väntat länge.
+ 5
Sv: A proposito de nada
mk: Han har gjort det förr Alcen och kan mycket väl göra det igen dvs ta oss till Allsvenskan.
Truppen är lövtunn och skador på fel spelare kommer att innbära att vi sitter riktigt i skiten nösta säsong.
Men visst fortsätt ni att tycka att Alcen gör ett fantastiskt jobb.
Han har ju trots allt lyckats värva en back och forward ifrån Allsvenskan och antagligen snart en till ifrån Allsvenskan.
Sedan kommer uttalandet att marknaden är död och vi känner oss fullständigt trygga med det laget vi har.
Truppen är lövtunn och skador på fel spelare kommer att innbära att vi sitter riktigt i skiten nösta säsong.
Men visst fortsätt ni att tycka att Alcen gör ett fantastiskt jobb.
Han har ju trots allt lyckats värva en back och forward ifrån Allsvenskan och antagligen snart en till ifrån Allsvenskan.
Sedan kommer uttalandet att marknaden är död och vi känner oss fullständigt trygga med det laget vi har.
+ 3
Sv: A proposito de nada
mk: tänk att vakna som alcen idag. Skrivit kontrakt med en back av högsta hyllan. Kan äntligen lägga full fokus på forwards. Så händer detta. Hur ska han få in en liknande spelare för att göra oss supportrar nöjda? Han kan ju inte liksom värva någon medioker back
Förhoppningsvis ser vi välimäki nästa år då han har kontrakt om han vänder till Europa.
Förhoppningsvis ser vi välimäki nästa år då han har kontrakt om han vänder till Europa.
"Felet" är väl att han hade ett bra slutspel.
Det kan ju inte Brynäs göra något åt.
Dom kontaktade ju inte han för 1 vecka sen och skrev i förrgår direkt.
I mitt tycke gjorde Alcén helt rätt. Satsade stort, gick på bra spelare. Tyvärr var han för bra I play-off så han fick nytt..
Bättre spänna bågen...
Nu får han åka till Hedemora och "ge ett erbjudande Adam B inte kan motstå"..