Inlägg: 3038873
Sv: A proposito de nada
Makita: Tre toppspelare ska alltså in nu, troligtvis från AHL. Tidigare år visar att det i sämsta fall blir någon som inte klarar av SHL-spel (Delia) och i bästa fall någon som blir bra efter halva säsongen (Bellows). Att man skulle pricka rätt med tre spelare nu verkar ganska osannolikt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ska och ska Alcen är flexibel det har han tidigare visat.
Kommer han att ha lyckats värva en spelare ifrån översta hyllan innan säsongen startar blir jag förvånad.
Möjligtvis en eller ett par spelare för tredjekedjan som tar en halvsäsong på sig att anpassa sig likt Bellows
Kommer han att ha lyckats värva en spelare ifrån översta hyllan innan säsongen startar blir jag förvånad.
Möjligtvis en eller ett par spelare för tredjekedjan som tar en halvsäsong på sig att anpassa sig likt Bellows
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Finns stor stor risk att detta blir precis som med Witkovski...
Brynäs är illa ute
Brynäs är illa ute