Inlägg: 3038894
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Carlsson till Djurgården
Söderström till Schweiz
Finnen Klar Nej jag menar stannade i NHL
När kommer nästa pungspark.. väck mig ur denna jävla mardröm. Vanligtvis går jag och längtar att nästa säsong ska starta vid denna tidpunkt. Det kan man lugnt säga att jag inte gör nu.
Söderström till Schweiz
Finnen Klar Nej jag menar stannade i NHL
När kommer nästa pungspark.. väck mig ur denna jävla mardröm. Vanligtvis går jag och längtar att nästa säsong ska starta vid denna tidpunkt. Det kan man lugnt säga att jag inte gör nu.
+ 3
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Klockren analys. Oavsett vilken ursäkt Brynäs ledning har i efterhand så är agerandet under all kritik. Visste man att risken fanns innan 1 juli, eller värre.. att han redan var på väg bort, så blir det så fel att ändå köra en presentation. Att dumpa en sådan nyhet bara för att visa fansen 'titta, vi är aktiva och gör något' är ett desperat spel som sänker förtroendet till noll. Det gör bara den här tysta silly season-perioden ännu mer frustrerande.
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:
Dagens ledning i Brynäs (styrelse, KD och sportchef) har de senaste åren ridit på den otroligt framgångsrika satsningen på morgondagens Brynäsare som lanserades på 00-talet. Nu är det upp till bevis att bygga något långsiktigt själva?
Dagens ledning i Brynäs (styrelse, KD och sportchef) har de senaste åren ridit på den otroligt framgångsrika satsningen på morgondagens Brynäsare som lanserades på 00-talet. Nu är det upp till bevis att bygga något långsiktigt själva?
+ 1
Hade samma fundering. Alla har skrikit efter nyförvärv (även om en del nu i efterhand verkar tycka att det gott kunde väntats en vecka till med att presentera Välimäki, vilket är ironiskt...), men det presenterades en relativt sen tisdag kväll, utan förvarning, inget pompa och ståt. Fick en konstig känsla av det och tror nog att man var väl medveten om riskerna att tappa honom.
Sedan kan jag tycka att kommunikationen varit undermålig från JA/Brynäs. Det har varit konstig silly där i princip inget namnkunnigt har presenterats, det närmar sif juli och vi väntar på tre toppnamn. Skulle vilja höra lugnande ord, att man har krokar ute, jobbar med vissa (ej nämnda) namn men avvaktar 1 juli.