Inlägg: 3038900
Sv: A proposito de nada
Samsung: Är inte det minsta förvånad ..Hur många chanser ska Alcén få?? Han skickade för första gången Brynäs till allsvenskan . Nu får det förfan vara nog . Satans amatörklubb .
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Det här var droppen med JA. Hela hockeysverige skrattar idag.
Der får dock INTE gå så långt så nån testosteronsupporter drar något hot mot han.
Riktigt orolig för det...
Der får dock INTE gå så långt så nån testosteronsupporter drar något hot mot han.
Riktigt orolig för det...