Inlägg: 3038936
Sv: A proposito de nada
Huge: Jo, kunde säkerligen hanterats bättre som sagt. Ser att Sasse nu skrivit att han frågade Alcén om det fanns någon risk att Välimäki kunde bli kvar i NHL och inte fick något riktigt svar. Det låter absolut märkligt, och vi borde väl få en kommentar snart förhoppningvis.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Scerban: Sasse.. killen som aldrig vågar ställa nån i Brynäs mot väggen med tuffa frågor. Och han ska jobba som journalist. Tillåt mig skratta.
Sv: A proposito de nada
Scerban: Utifrån Sasses artikel så känns det ju som att Alcen helt enkelt har tagit en rövare som inte gått hem.
Högst sannolikt i vetskap om att han fortfarande ändå har andra alternativ på bordet som han jobbar parallellt med.
Högst sannolikt i vetskap om att han fortfarande ändå har andra alternativ på bordet som han jobbar parallellt med.