Inlägg: 3038966
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Han verkar dock måttligt imponerad av JA och Brynäs i sin krönika idag.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Med tanke på hur snälla GD brukar vara mot Alcen och försvara honom för i princip allt så är det där vidrigt hård kritik.
Har inte Alcen fruktansvärt bra på fötterna framåt så tror jag knappast att Svedman som affärsman är nöjd med hans arbete såhär långt. Han fattar att det här är en katastrof, istället för att sälja hype inför nästa säsong så blir det mest tragiskt av alltihop. Jag säger inte att Alcen hänger löst, men han behöver verkligen prestera nu - annars har jag extremt svårt att se att han kan sitta kvar när säsongen börjar.
Har inte Alcen fruktansvärt bra på fötterna framåt så tror jag knappast att Svedman som affärsman är nöjd med hans arbete såhär långt. Han fattar att det här är en katastrof, istället för att sälja hype inför nästa säsong så blir det mest tragiskt av alltihop. Jag säger inte att Alcen hänger löst, men han behöver verkligen prestera nu - annars har jag extremt svårt att se att han kan sitta kvar när säsongen börjar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Herr Larsson kan inte reglementet - är en fras jag tänker på.
Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar! - är en annan fras jag tänker på.
En tredje fras är - när spiltan är tom bits hästarna - appropå tjafs mellan supportrar härinne
Påt igen!!
Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar! - är en annan fras jag tänker på.
En tredje fras är - när spiltan är tom bits hästarna - appropå tjafs mellan supportrar härinne
Påt igen!!