Inlägg: 3038968
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Det är lugnt, Svensson!
Hockeyn är en bisyssla.
Det viktiga är att hushålla med resurserna.
Husmor Svedman som ansvarar för Hushållningssällskapet Brynäs är nöjd.
Det blir mer pengar i hushållskassan när andra betalar lönerna!
Vad gör det om det dammar lite på de övre hyllorna, det fixar vi innan vi gör vinter?
Det är lugnt, Svensson!
Hockeyn är en bisyssla.
Det viktiga är att hushålla med resurserna.
Husmor Svedman som ansvarar för Hushållningssällskapet Brynäs är nöjd.
Det blir mer pengar i hushållskassan när andra betalar lönerna!
Vad gör det om det dammar lite på de övre hyllorna, det fixar vi innan vi gör vinter?
Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar! - är en annan fras jag tänker på.
En tredje fras är - när spiltan är tom bits hästarna - appropå tjafs mellan supportrar härinne
Påt igen!!