Inlägg: 3039051
Sv: A proposito de nada
Zzz: Som jag förstår så hann ju inte avtalet med Carolina ens gå ut innan Carolina re-signade honom.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Väldigt märkligt, en re-sign är ju ett nytt avtal. Om inget finns reglerat mellan NHL och SHL så förstår jag inte hur ett NHL avtal kan trumfa ett SHL avtal bara för att NHL avtalet inte löpt ut eller att SHL avtalet inte börjat gälla i tid. Förklara gärna mer utförligt för en som inte begriper .
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Det borde väl inte spela någon roll om kontraktet gått ut eller inte om spelaren skrivit ett nytt avtal som börjar gälla när det första gått ut.
Som jag förstod intervjun med Hemlin så gäller inte avtalet mellan SHL och NHL i ett sådan här situation.
Det borde väl inte spela någon roll om kontraktet gått ut eller inte om spelaren skrivit ett nytt avtal som börjar gälla när det första gått ut.
Som jag förstod intervjun med Hemlin så gäller inte avtalet mellan SHL och NHL i ett sådan här situation.