Inlägg: 3039125
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Det blir mer och mer tydligt att Alcen bör ha en GM över sig. Vet att dom ville ha Wiken som GM när Alcen blev sportchef. Sen dog den jakten ut. Som så många andra jakter..
+ 1
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: "har dessutom dålig känsla för när det är dags att göra affär eller ej."
Exakt på VAD baserar du det påståendet?
Om du tar den misslyckade affären med Välimäki som intäkt för ditt påstående så finns det ju betydligt fler exempel där han lyckats med en värvning och således haft en bra känsla för när det är dags att göra affär...
Exakt på VAD baserar du det påståendet?
Om du tar den misslyckade affären med Välimäki som intäkt för ditt påstående så finns det ju betydligt fler exempel där han lyckats med en värvning och således haft en bra känsla för när det är dags att göra affär...
+ 1
Men JA är ju fortfarande relativt grön som sportchef och utsätts fortfarande för obekanta situationer och har dessutom dålig känsla för när det är dags att göra affär eller ej.