Inlägg: 3039158
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
gwl: Blir ändå en slags kostnad att inte ha jagat en toppback under tiden som man trott att Välimäki var klar. Det var säkert inte enkelt att buda hem honom eller för den delen övertala honom att gå till Brynäs, men det visade sig vara bortkastad tid.
+ 1
Sv: A proposito de nada
gwl: obotlig optimist ser jag .Undrar på vilka grunder baserar du den tron på vår s.k sportchef . Som skämmer ut Brynäs med sin inkompetens.
Brynäs blir betraktat som en amatör förening som vill leka med dom andra elitklubbarna i shl .
Hur f.. Ska han lyckas finna 4 kroppar som förbättrar detta lag ? Han har inte lyckats hittills. Blir som förra säsongen . Panikvärvningen av backen kommer i november. Till ockerpris .
Sista forwarden blir nog Alcén själv som får dra på sig Världens vackraste ställ .
Brynäs blir betraktat som en amatör förening som vill leka med dom andra elitklubbarna i shl .
Hur f.. Ska han lyckas finna 4 kroppar som förbättrar detta lag ? Han har inte lyckats hittills. Blir som förra säsongen . Panikvärvningen av backen kommer i november. Till ockerpris .
Sista forwarden blir nog Alcén själv som får dra på sig Världens vackraste ställ .
+ 1
Inte direkt så att Välimäki kostar oss något denna säsongen.
Vill du få in spets, då får du räkna med att de vill ha en klausul. Nog bör du kunna räkna ut det själv.
Inte så att spetsspelare har som mål att spela shl??
Jävligt skönt att Alcen lyckades få Välimäki på 2 år, det betyder att han spelar hos oss nästa säsong om han lämnar usa. Och vem vet, lyckas han inte i Canes så kanske han kommer redan denna säsong, då han fick ett one way kontrakt.
Finns fler spets backar på marknaden, Alcen har nog en på kroken ska du se.