Inlägg: 3039176
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Misstänkte det. Med andra ord får vi som inte är intresserade av SDHL-matchen skitplatserna på SHL-matchen eftersom det är free seating. Tack för kaffet när man har varit på varje herrmatch sedan hedenhös.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Free seating men man köper biljett till olika sektioner. Jag hoppas innterligt att ni med säsongskort får plats på någon av de bästa sektionerna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Får väl passa på att gå upp på läktarn i pausen mellan matcherna. Eller offra dig och se Brynäsdamlag för en gångs skull.
+ 1