Inlägg: 3039318
Sv: A proposito de nada
Peja: Känner att man skulle behöva sätta en väldigt hög prio på en strategi för att få fram fler topptalanger typ givna JVM-spelare. . D v s göra det än mer attraktivt att söka hockeygym tillsammans med proffsig utbildning upp till J20. Säger inte att det är dåligt nu på nåt vis - men väldigt viktigt att försöka jobba mot att bli ledande här.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Nä det funkar inte, enligt vissa.
Det ska ju byggas med lokala spelare, underifrån organiskt. Vem ska annars de unga se upp till. Om det inte är lokala spelare.
Så söka bästa möjliga?
Inte i Gävle, där är vi lokalpatrioter..
Nä det funkar inte, enligt vissa.
Det ska ju byggas med lokala spelare, underifrån organiskt. Vem ska annars de unga se upp till. Om det inte är lokala spelare.
Så söka bästa möjliga?
Inte i Gävle, där är vi lokalpatrioter..
+ 1