Inlägg: 3039372
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ja, det är synd med dålig attityd. Själv vill jag se många Gästrikar även i damlaget men ni är många som verkar strunta i det; så vilka är det egentligen som inte vill att flickor ska spela hockey? Eller ska alla förutom de i Gästrikland göra det? Vi som vill se en stomme med egna spelare även i damlaget vill ju att flickor ska spela, eller hur?
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Detta är bra.
Tänk att man har samma tankar som Sanny
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/zO6X1b/sanny-lindstrom-det-ar-dags-att-kopiera-fotbollen-shl?utm_source=androidapp&utm_medium=share
Tänk att man har samma tankar som Sanny
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/zO6X1b/sanny-lindstrom-det-ar-dags-att-kopiera-fotbollen-shl?utm_source=androidapp&utm_medium=share
+ 2
! Damishockeyn tar bara resurser från vår manliga verksamhet. Det vore bättre om kvinnor ägnade sig åt att vara vackra. Ridning är en lämpligare idrott för kvinnor.!
och detta:
! Tjejer är bättre på att sjunga än att spela hockey.!
Sånt här trams är som tur var till största delen borta nu.
/MVH far till tonårsdotter och tonårsson