Inlägg: 3039571
Sv: A proposito de nada
Joppe: Ni har gjort det jävligt bra från HA, måste erkänna det nu. Tagit in rätt människor på positionerna.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
En spelare i min division2 klubb(gick upp till ettan i år) blev alltså precis draftad på 61:a plats riktigt sjukt vad kul för han!
+ 4
Sv: A proposito de nada
En tanke från en fattig Timråit är att ni har dragit in 40 miljoner på två år och får inte ihop laget före midsommar! Om inte annat så kommer det bli dyrt, tur att ni har pengar!
+ 8