Inlägg: 3039587
Sv: A proposito de nada
En tanke från en fattig Timråit är att ni har dragit in 40 miljoner på två år och får inte ihop laget före midsommar! Om inte annat så kommer det bli dyrt, tur att ni har pengar!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tom Topp: Vi är väldigt bra på vissa delar, mindre bra på andra. Olyckligtvis så hänger de ihop i längden.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tom Topp: MoDoiter går runt i livet och vet att vi alltid är bäst. Därför inte så mycket kaos.