Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 320111
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Jag har själv dömt på juniornivå så jag vet hur svårt det kan vara. Det är oftast dom som aldrig provat på som fäller tvärsäkra omdömen. Min poäng var dock att generellt sett så brukar domarinsatsen nästan aldrig diskuteras när man vunnit, bara när man förlorat. Visst har väl kritikerna rätt ibland, domarna kan ju också ha en dålig dag, liksom spelarna. Coachernas och spelarnas kritik av domarna är också en del i spelet: att sätta lite press på rättskiparna...