Inlägg: 481165
Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Har just sett ssk-lhc. Två riktigt bra hockeylag och Elitseriens bäste hockeyspelare: Olli Jokinen. Vilken j-vla lirare! Huselius är en blek kopia av Jokinen. Ssk klassen bättre än lhc och just nu klasser bättre än vårt gäng. Brynäs chans ligger i att luleås kräftgång fortsätter annars finns inte mycket som tyder på fortsatt elitseriespel med långvariga skador på två nyckelspelare. Tittar man på Brynäs laguppställning idag står det "tunnt, tunnt, tunnt".