Inlägg: 613557
Sv: Ove gynnas av nolltolerans?
claesw: Ja å tänk va laget i övrigt skulle få svårt att utöva sin "Boorkhockey". Nolltolerans infördes i ES inför säsongen 92/93. Då vann Brynäs sm-guld. Nolltolerans infördes ånyå till säsongen 98/99. Då vann Brynäs sm-guld. Skulle detta hända nu krävs det att Boorken tänker om för som de spelar nu är de ryggsäckshockeyns förespråkare nr.1. Då räcker det inte med att Molin kommer loss då och då. Nolltolerans/Boorktaktik= Kvalserien, Nolltolerans/Offensivt spel= Plats 6-9.........