Inlägg: 96626
Sv: Lovande visioner
gordo: Ja, jag hoppas också att det bara kan gå åt ett håll. Önskar att man kunde va´ övertygad om det, men tyvärr kan man nog inte vara det. Själv är jag inte så optimistisk inför 02-03. Laget är inte tillräckligt förstärkt, tyvärr. I bästa fall en 6:e-plats i sluttabellen kan jag tänka mej. Och slutspelet går nog inte så bra den här gången heller. Kanske kan de i alla fall vinna ett par matcher - som omväxling. Men längre än till kvarten? Det blir svårt - igen, tyvärr...