1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Inlägg: 971968

Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
21olsson:

Går igenom lite;
MV:
-Sperrle (var bra när han stod när karhu var skadad, prova han igen tycker jag.)
-Korhonen(alldeles för ojämn, ut nästa match.)
B:
-Angell (måste sluta peta, dribbla och spela med för små marginaller, när han gör det enkla enkelt blir de färre misstag och därmed också bättre självförtroende, då kommer mer offensivt.)
-Kankaanperä(måste bara sluta med sina fösspassar, resulutare och mer på kropp, då spelar mäki som bäst)
-Sjödin(måste bara spela, han behövs om inte på plan, så i omlklädnings rummet säger som c,johansson sa på canal plus ikväll, har olof i sitt sett att se laget 7 andra bättre backar på och utanför plan så är de väl så, men jag är mycket tveksam till de!!)
-Nolander(kom igen nu pettan..! visa vad du kan, du är en mkt bra back!)
-Hietanen(brynäs bästa back helt enkelt! ligger också 4 i elitseriens back-poängliga.)
-Sundqvist(gör sitt jobb varje dag.. men sen då..?)
-Andersén(tycker jag kommer mer och mer. spela honom med #11)
-Carlsson(ja vad säger man, han kan de vet vi, gäller att kämpa och visa de.)
F:
-Molin(väldigt ifrågasatt, men way?! han är nästa den enda som kan Å-K-A in med pucken i offensiv zon.)
-Hauthonen(tycker jag ändå var helt okej, man ska komma ihåg att de var längesen han var i spel, så ge han tid, match-tid, var bästa tekare i brynäs idag!)
-Dackell(börjar även han komma mer och mer. om nu brynäs lyckas gå till playoff så är jag helt övertygad om att dacke kommer vara kung!)
-Brendl(gjorde mål idag, och de var tror jag mkt viktigt för både brynäs och pavel, då han avlossa massvis av skott mot timrå men utan någon framgång.)
-Lind(lind bästa säsong..? bättra på tekningarna bara, vi vet att du kan de!)
-Alcén(oj, oj, oj vad talang denna kille har. satsa satsa hundra på johan.. han kan bli grym!)
-Widing(kommer vara grym mot lulé, de lovar jag!)
-Hansen(hansen är mycket nyttig i brynäs..!)
-Månsson(herregud, vilken svacka du är inne i verkar de som.. gör ju inte ett ända rätt. mot månssa kan "vi fans" kräva mer av.)
-Sandin(se. alcén.)
-Sundström(kom igen nu sunna! mer offentivt har du väl i dig än att bara stå längs sargen och böka..?)
-Hermansson(tycker ivf jag är en helt annan spelare nu än för nån omgång sen.. han håller i pucken på ett annat sätt hittar sina kedje spelare med fina öppnade pass, kommer till fler skott lägen,farliga dessutom. näe hempa är i grym form just nu, spela honom i pp!)
-Danielsson(vad gör han i alla matcher?!?!, gör samma som med DJ!!! bort bort bort!)
-Spets(jaa, de bästa är väl att han inte spelar alls.. de mår alla bäst av, herregud, jag skjuter hårdare.. då är de illa!)

Laget nästa match;

Sperrle(Korhonen)

Angell-Sundqvist
Månsson-Hansen-Widing

Hietanen-Kankaanperä
Brendl-Lind-Alcén

Sjödin-Nolander
Dackell-Hauthonen-Molin

Andersén-Danielsson
Sandin-Sundström-Hermansson

Carlsson-Spets

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)