Plantskolan Brynäs
« Föregående · 108532 Till forumet
Sv: Plantskolan Brynäs
Igor: Och var är Modo? Nåt håller på att på juniorsidan i vår kära klubb kanske
Sv: Plantskolan Brynäs
Stridh: Modo har tre spelare med. Nåt håller på att hända som du säger och det är nog nödvändigt. Man måste få upp nya duktiga ungdomsspelare som kan fylla på när Anger, Soling, Miettinen & Bergquist!? går till NHL om något/några år och gamlingarna lägger av.
Sv: Plantskolan Brynäs
Igor: Bör vara fyra MODO-spelare ifall jag inte räknat fel: Zajkowski, Almtorp, Enström och Lindström.
Sv: Plantskolan Brynäs
gordo: OK, mitt fel. Ber om ursäkt. Blir ju då som ni räknade ut tre MODO-spelare.
« Föregående · 108532
"Annars är det mest anmärkningsvärda att Brynäs, som kommit starkt på talangmarknaden de senaste åren, dominerar laget med sina fyra spelare"
Det måste vara rätt längesen som Brynäs hade fyra i J20. Alla fyra är dessutom från Gävle!