Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
« Föregående · 1709615 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
70 Rodrigues: Scott, Porseland, Westerholm och Dansk gör mål imorgon!
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Chris11: Tänk om Porschen skulle börja träffa mål på sina skott. Mycket utanför och på täckande hittills.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Peja: bara han träffar mål så kan det vli mål ;) han har ett tungt skott. Han och Salmela tillsammans i PP kan bli giftigt
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
70 Rodrigues:
Bromma flygplats
Hörde jag Skåneturné?
Blir kul m ny Shl arena under bältet
Och vad jag hört rätt tight o högljud
Bra om boysen rasslar igång direkt o inte är rinkrostiga
Bromma flygplats
Hörde jag Skåneturné?
Blir kul m ny Shl arena under bältet
Och vad jag hört rätt tight o högljud
Bra om boysen rasslar igång direkt o inte är rinkrostiga
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Grymt taggad inför ikväll! Vill se samma hårda jobb och fina spel som tidigare. :-)
+ 4
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
{7225}: spelar dem lika som dem gjorde mot Frölunda är de tipset inte omöjligt. Men å andra sidan kan dem spela som dem gjorde mot växjö borta å då blir de snararw 5-0 i baken.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Sandström är inte med.Han vilar efter sjukdom. Så istället är John Morelius båsöppnare
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Kon igen å ta tag i taktpinnen från början nu, skulle vara skönt å ta ledningen en match. Kom igen Brynäs kom igen!!!!!🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
fulare varje gång man ser det.... Baranka....
JAAAAA SONDRE!!!!!!!
JAAAAA SONDRE!!!!!!!
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
smallround: JAAAAAAAAAAAAAAA MANNBERG BRA TACK DANSK
Edit: Olden! Fan lät som hemmaplan när målet gjordes!!
Edit: Olden! Fan lät som hemmaplan när målet gjordes!!
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Hur fan jkan man få misconducktt...... Va fan sjöqvistarn.....FÖRSVINN!!!
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
bifhjärta: Brynässympatierna hos Dansk lyser igenom. :)
Först Scotts mål från halva planen förra matchen och nu detta.
Först Scotts mål från halva planen förra matchen och nu detta.
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
smallround: Skönt med 2 skåningar som kommenterar Brynäs match i radion..inte alls partiska;-);-)
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Boxjä/eln strular så kan inte se matchen. Varför en 10 på Zanetti?
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Zanetti måste sagt ngt till sjöqvistarn om huvudtacklingen på Ölund,som tvingades utgå, som denne missade. Kritk gillas inte.....
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Svenska domare kan nog vara de sämsta på hela jävla planeten😠😠😠
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Skrattretande hur man inte ens kan ta en utvisning på tacklingen på Ölund...aja, bra perre iallafall och skönt att få göra 1a OCH 2a målet!
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Ok period men inte mer än så. Känns som Brynäs går på halvfart och är ibland rätt loja i egen zon.
Sedan vad gör Salmela i två mot ettan? Dundra till direkt där!
Sedan vad gör Salmela i två mot ettan? Dundra till direkt där!
+ 2
« Föregående · 1709615 · Nästa »
Mål: Scott, Zanetti, Johnson och Molin😉