1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779101 inlägg · 7967 ämnen

Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
5-3 mot Rögle måste Sundlöv vara jävligt nöjd med, in med en back nu.

Redigerad kommentar


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
KS, here we come!! Fy fan så jävla dåligt. Nu vill jag se att Sundlöv tar tummen ur röven och styr upp det här. 4 jävla skott på hela 3:e perioden :-(

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: Oj så nära.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: #16 på isen igenså jävla dålig, avgå Jonsson...

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: Som ett jävla brev på posten...

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: Helt jävla sjukt!!!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: Helt sjukt...Och Granström med

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13

Intressant uppställning av Jonsson sista minuten.


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Men vad gör Lauritzen på isen????

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Tack Elias, det ska vara en junis!!!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: Tja 5-3 blir det alltså...

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Vem är din mormor? Börje Salming?

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
munkas: Kan inte Rahm spela ute?
Värt att prova tycker jag.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Min mormor skulle göra det bättre än alla backar utom Gunde. Hon skulle även göra det bättre än hälften av forwards!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
70 Rodrigues: Två skott? För jäkla tragiskt när vi jagar!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Brynäslegenden: Är väl snarare Järnkrok som skiter i att jobba hem i förstaläget....sen borde persson givetvis ligga på isen för att täcka inte stå på knä...precis som ollas när lintner gjorde sitt mål

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Spinningswede: 2 skott på mål 16 min, jakten har börjat!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Lika bra att ta målvakten nu!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic:Dom är på gång nu, har skjutit 2 skott i 3:e... 

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Du frågade ju vilka som kunde komma in och rädda det sjunkande skeppet. Så jag svarade. Dessa två skulle göra det fan så mycket bättre än alla backar utom Gunderson...

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Endast 2 jävla skott på mål under 3:e perioden såhär långt, det är så patetiskt jävla dåligt, hälften vore nog :-(

Redigerad kommentar


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: 35-15 i teckningar, taggat värre!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13

Man behöver verkligen inte skämmas över den här förlusten!!

Eller vänta...jo, det behöver man. Varenda jävel i laget borde skämmas som hundar!


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Varför skulle Andersen och Hietanen komma till Brynäs?

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
munkas: Eller Hutten, Bäckis ersättare!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Inte vet jag. Tycker Brynäs organisation borde ha bättre koll på det än jag. Andersén och Hietanen, som sagt...

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Ja, nu finns det väl inga spelare kvar, MoDo värvade sin landslagsfinne och Rögle tog Lintner. Sundlöv kanske hittar någon hjälte i AS?

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
rafalski:Du kan kalla honom för Arnason

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Huge: Skulle vara lite klädsamt om du inte kallade Lauritzen för Gretzky ikväll.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Vad finns det att värva? Vem/vilka kan klampa in och rädda det här sjunkande skeppet??

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13

Huge: Vilken kris vi är i...

Hoppas Sundlöv slutligen ser detta och HGK öppnar STORA FETA plånboken. Inga tveksamma värvningar nu!!


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Haha, som sagt: typiskt.
Gretzky sätter upp 3-2 med fint förarbete och sen går förstafemman bort sig offensivt på direkten.
Jobbiga mål att få i arslet.
Nu backar skåningarna hem ännu mer och inväntar nästa(?) misstag.... :-(

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
0 poäng och 7-19 i mål på senaste fyra matcherna. Kan bli ännu värre.

Vi kommer bli fullständigt halalslaktade av Rohdin & co i Timrå IK.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Jajjen:
VILKET JÄVLA ALIBI-SPEL WIDING HÅLLER PÅ MED !!!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Dennis Persson får ta på sig det målet, tack!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Herregud, fyfan!!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Men faaaan, vi har inget försvar, jävla lallarlag!!!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Men för i helvete......

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
rafalski: Ska man skratta eller gråta?

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13

Zappaholic: 3-2 nu, Tror Brynäs skulle må jävligt bra av att vinna en sån här skitmatch!

KÄMPA NU!!


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Zappaholic: Snyggt mål med Djoos som hjärna. Låt nu han få fortsätta.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Såååja!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13

sylf: Nä men se på fan.

Nordqvist!! Nu är han på gång!!


Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
sylf: Sevc var ju länge ledig innan SAIK plockade honom. Big mistake av Sundlöv.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Jajjen: Helt rätt, EN spelare kan inte göra ett skit åt den här soppan. Så länge det finns spelare som #16 #39 #24 #41 #4 mfl mfl som åker runt och såsar så hjälper det inte vad dom andra heter eller hur dom spelar!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Lesky: Jag har en känsla att vi kan få svårt att försvara guldet i år!

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Jajjen: Värva tillbaka Andersén. In med Hietanen också.

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Hua, nu drar vi igång den 3:e perioden :-(

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Steenm: Gröthalsen fick också en tvåa. Men tack i alla fall, Granström

Sv: Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
Huge: Finns ingen enskild spelare att värva som skulle kunna göra det här laget till en utmanare om SM-titeln. Möjligtvis hjälpa oss att knåpa ihop några poäng för att greja slutspelsplatsen.

« · 1550700 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)