Rögle BK-Brynäs IF den 16/1-13
foppa78:Jag börjar mer och mer luta åt att TJ inte är det "geni" som många vill ha honom till. Förra säsongen löpte relativt smärtfritt utan djupa dalar. Nu har han grymma problem och enligt vad han säger i media oc vad han visar för "krafttag" för att vända trenden talar emot just detta.
Snart behöver Sundlöv någon att hänga hundhuvudet runt halsen på...
TJ ut och GP ny huvudtränare.. känns obehagligt nära till hans. Och huge kommer att hylla detta högljutt,,
eftersom det måste vara bland det värsta du/ni kan tänka er bli sammankopplade med.
Angående demenssnacket: slut på argument?
Huge:Jag väntar fortfarande på ditt svar på min fråga.
Hur mänga av de spelare jag "sågat efter ett felpass i C-hallen" finns kvar i brynäs?
Földfråga.. har din demens fått dig att glömma att C-hallen aldrig byggdes. Du kanske borde besöka Läkerolen lite oftare så du hänger med.
Du har förmågan att dra enorma slutsatser på i stort sett ingenting.
Svar nog?