Ronald Petrovicky
« Föregående · 493874 Till forumet
Sv: Ronald Petrovicky
Gusten: Skön liknelse...Men jag tror att Brynäs klarar sig unden KS, mycket avgörs på torsdag borta mot HV
Sv: Ronald Petrovicky
bocken: Ja vem vet, enligt Arbetarbladet var det ju i princip klart men jag har inte glatt mig än. När det står på Brynäs hemsida DÅ är jag säker. Det finns fula fiskar i alla kategorier och man vet aldrig vad det är för en kuf som är agent åt Petrovicky. Det verkar som att MIF har fått samma löften.
Sv: Ronald Petrovicky
GävleLasse: Nu är det bara hoppas att det står något positivt i tidningen i morgon. GODNATT alla Brynäsälskare!
« Föregående · 493874