så här blir det
« Föregående · 282577 Till forumet
Sv: så här blir det
svedas: vilken optimist :) till och med jag som är leksing tror att brynäs klarar sig från kvalspel :) däremot ser ja gärna LHC i allsvenskan :)
Sv: så här blir det
Sjödda gör en supersäsong till.
Lind dominerar i 1:a kedjan
Soling öser in mål
Anger öser in mål
Korhonen gör en Kapanen
Nylander får kontrakt och visar sig vara precis den som behövs i Brynäs lagbygge anno 03-04
Brynäs kommer fyra i serien och slår ut självaste mästarna i semi.
Final mot Djurgårn! Och nytt SM-guld.
Folk går runt på Gävles gator och sjunger KU-PA-RI-NEN och
Say oh ah Jesper Björck say oh ah Jesper Björck.
Behåll alla spelarna kräver vi här på HS.
Lind dominerar i 1:a kedjan
Soling öser in mål
Anger öser in mål
Korhonen gör en Kapanen
Nylander får kontrakt och visar sig vara precis den som behövs i Brynäs lagbygge anno 03-04
Brynäs kommer fyra i serien och slår ut självaste mästarna i semi.
Final mot Djurgårn! Och nytt SM-guld.
Folk går runt på Gävles gator och sjunger KU-PA-RI-NEN och
Say oh ah Jesper Björck say oh ah Jesper Björck.
Behåll alla spelarna kräver vi här på HS.
« Föregående · 282577
P3 skadad
Lind axelskadad
Soling skadad
Anger proffs
Korhonen visar sig vara en ny Ram.
Nylander får kontrakt.
Brynäs har återigen tre tredjefemmor och slutar sist i serien.
Man lånar nån måltjuv och hankar sig kvar än en gång. Puh.
Hoppas att dom värvar lite bra spelare inför nästa (2004-05) år tänker vi då.