Samla alla personer i klacken.
« Föregående · 612515 Till forumet
Sv: Samla alla personer i klacken.
BrynäsPer1: Ja, jag förstår inte varför alla 200 som åkte från gävle till leksand inte går till gavlerinken på hemmamatcherna. Eller dom kanske är där, men inte i klacken iaf. Tycker att det är riktigt tråkigt! Ja förmodligen så blir det bättre i nya arenan.
Sv: Samla alla personer i klacken.
BrynäsPer1: dom som har valt att sitta kanske vill sitta med, man kan inte tvinga dom till ståplats bara för att dom sitter och skriker och hejar på sitt lag
« Föregående · 612515
Läste innan, tänk om vi ändå hade sån klack varenda hemmamatch, som Leksand. Tycker det är synd, för Brynäs har många fans, massor faktiskt i gävle som vi såg i leksand, varför tar de sig inte till Gävle??? kanske gör det,men ibland kommer 10 olika,sen kommer inte de nästa match, utom 10 nya igen. Synd!!!!
Vi skulle ha ett samlingsställe istället. Blir nog bättre i nya läkerol arena.