Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Gissar att Brynäs vill slå publikrekord för svensk damhockey. Det hade varit kul men samtidigt känns det lite ohederligt att slå ett sånt rekord om man bara gör det genom att locka folk till en herrmatch som spelas precis efter. Om vädret ställer till det med isen riskerar man även att göra den ännu sämre om en annan match spelas där precis innan.
Sv: A proposito de nada
Joppe: Du behöver bara gå tillbaka till förra säsongen. Delia och Kempny (som la ner säsongen innan efter typ halva på grund av motivationsbrist) skulle jag säga var superchansningar. Witkowski var uppenbarligen en panikvärvning som man blev tvungen att göra när skadeläget på backsidan blev allt för kritiskt.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja, håller med fullständigt. Har sjukt svårt att förstå hur sparkboll, speciellt svensk, kan vara så poppis. Spelet är igång i c:a 10 sekunder, sen har antingen en svensk tjongat iväg bollen blint eller så ligger någon ner och grinar
Fotboll börjar bli samma sak som amerikanska fotbollen. Man håller på och ställer upp i 17 timmar, sen är spelet igång i ett fåtal sekunder innan alla ligger i en böghög på marken
Fotboll börjar bli samma sak som amerikanska fotbollen. Man håller på och ställer upp i 17 timmar, sen är spelet igång i ett fåtal sekunder innan alla ligger i en böghög på marken
+ 3
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Hockey har mycket att lära av fotbollen. Dels proletärandan att man inte måste vara son till Fimpen (med träningsläger och favorisering för 100 000kr om året) för att lyckas, dels ett VM och EM där de verkligen är de bästa mot de bästa.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Joppe: Bulan är en annan ruggig chans värvning som Alcen "lyckades" med. Var rätt låga odds på att Bulan skulle fucka sin karriär. Men där gick Alcen all in....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: jag antar att du pratar om witkowski. Absolut. Men jag skulle gärna se en lista.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: vilka panikvärvningar och superchansningar har Alcen gjort sedan han klev in på kontoret?
Jämfört med alla andra värvningar.
Jämfört med alla andra värvningar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
+ 2
Sv: A proposito de nada
moment22: Var på Timrå-matchen. Kallt men minne för livet. Kommer inte att missa detta.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Free seating men man köper biljett till olika sektioner. Jag hoppas innterligt att ni med säsongskort får plats på någon av de bästa sektionerna.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Får väl passa på att gå upp på läktarn i pausen mellan matcherna. Eller offra dig och se Brynäsdamlag för en gångs skull.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Har ångrat mig i snart 14 år att att jag inte gick på förra utematchen så nu har jag köpt biljetter åt mig och farsan. Visst är 895kr pengar, men dom går till en god sak; Brynäs IF!
+ 14
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Misstänkte det. Med andra ord får vi som inte är intresserade av SDHL-matchen skitplatserna på SHL-matchen eftersom det är free seating. Tack för kaffet när man har varit på varje herrmatch sedan hedenhös.
+ 2