SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1875490 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Gryym Rautio, håll i nu fan jag tänder på alla jävla cylindrar nu :)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Onödigt. Sunken är ju en väldigt renhårig spelare. Det går fort där ute. Snabba beslut. Sunken tog ett felaktigt sådant och får fem välförtjänta minuter.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Bytte från Chrome till Firefox och det verkar faktiskt lite bättre.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tack Sunken! En av våra bäst betalda backar ! Sen i många situationer o dåliga pass nu en 5a ! Hoppas att Rautio är stark nu
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Kan bara hålla med. Solklart matchstraff. Inget att diskutera. Bedrövligt agerande när vi leder med 1-0!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Knappt styrfart och död sill, löjligt. Spelar han 1 s denna match ska hela hallen vråla
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Där ska det vara mål Kilas! Bra defensiv, är det en Bertilsson-effekt?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Oj vad irriterande Mike Helber är i studion, att han får sitta och tjöta med de andra kompetenta hockeytyckarna...
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: ja men han har bara släppt in ett mål och där täckte han sin vänstra sida dåligt, men annars bra
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Felix är grym. Sen kommer det obligatoriska höstlövet...följt av ett till...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Japp, pendlar mellan HD och 480 typ. Viktiga 3p nu, spännande 3:e väntar!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : Ja vi städar på blå där det händer misstag och haft lite tryck tycker jag...sköönt att andra är slut och en sista nu och gå för tvåan som igår, det passar mig utmärkt :) Du på plats Bratwursten ?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Dahlin tillåts komma med händerna i ansiktshöjd varje gång. Som om han vill spela fysiskt men inte riktigt vågar. Men han är ju så ung, förstår inte bättre.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bradberry: Helt annat försvarsspel igår och idag! Rautio gör det bra dock, vi är dock starka framför bägge målen! Kul att se..
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rautio håller fantastisk nivå... Tar ju allt. Har det med uppoffrande försvarsspel att göra...?
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: PUUUUH Va nära en skitkvittering där thanks for stolps :)...nä bildkvallen är i världsklass här :)
+ 1
« Föregående · 1875490 · Nästa »