SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1841414 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{6984}: Skillnaden är att vi måste reparera din här bilen under färd, lite skillnad det...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bifhjärta: Kul att se Paille göra lite bra saker. Hoppas att det är början på en trend...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
trots bästa tänkbara start är vi snart tilllbaka på spåret igen... bortkastade puckar och helt obeskrivligt dålig spel....
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
smallround: Nästan så man tror att Caporusso låg närmare spelaren än Liljewall där!
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ove Myling: Har du dammat av dina gamla inlägg från februari eller var det där världens längsta dubbel-post?
Är det någon som ens hävdat att det är otur nu?
Är det någon som ens hävdat att det är otur nu?
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Nä, men han kliver ju knappast fram som en frälsare direkt heller. Två skott, två mål
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: lika bra att ställa Öhlund i mål, han har bättre räddningsprocent
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Alltså det här är ett lag så totalt utan självförtroende... helt i otakt! Alla kör för sig själv, man kuggar inte i för fem öre. Inte ett uppspel så långt ögat når. Puckstirr, tvåa på alla puckar, ingen vill vara med. Det här är helt enkelt katastrof !!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Nä men Clark kanske kan ge fan i att tappa pucken på offensiv blå. Då kommer aldrig den spelvändningen och friläget...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Jag tycker faktiskt att det är Clarks mål. Oerhört svagt att tappa puck i det läget som ställer hela laget.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kan mycket väl bli så att vi åker ur.
Vi är ju chanslösa mot alla lag.
BZ är ju mer handlingsförlamad än Sundlöf !
Vi är ju chanslösa mot alla lag.
BZ är ju mer handlingsförlamad än Sundlöf !
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zanetti och Caporusso på läktaren? Stämmer det? (Ja, Zanetti hamnar ju oftast där men nu även från start?)
+ 8
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Har ingen statistik på det men det verkar du ha...
Clark ska ge fan i att tappa puck så där så slipper Felix frilägen.
Clark ska ge fan i att tappa puck så där så slipper Felix frilägen.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic:Tycker du Felix ger stabilt intryck?
Har du någon statistik på Clarks dräll?
Har du någon statistik på Clarks dräll?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Det måste bli 2-2 nu snart och inte 3-1 för då blir det för jobbigt för boysen....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Efter varje mål vi släpper in så kommer du med nån magsur oneliner om Felix...jag har statistik på det.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Ser iallafall lite bättre ut nu. Ett tag var det riktigt eländigt. Behövs ett enkelt skitmål nu. Kämpa!!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Inte alls men Clark har vunnit bra många flera matcher åt oss genom sina mål, än vad Felix gjort genom storspel.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det är ju helt galet att Micke J inte har fler pinnar. Glider omkring med seriens mysigaste handleder. Flippar fram mackor efter mackor till folk. Jobbigt när han själv inte är Ovie och måste lita på alla andra att hänga. Hur som helst grym finlirare som statsen ljuger lite. Förläng.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
OveForShow: Hopps verkligen att han får fortsatt förtroende med Clark och Palushaj. Mycket högre kvalitet i passningarnaän Jensen.
+ 2
« Föregående · 1841414 · Nästa »