SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1875090 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: synd bara att någon förutom Brynäs tjänar pengar på loggan. Fel anser jag.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: SHL meddelar att Ersson inte finns med ikväll. Bra gjort av honom att redan spelat två minuter utan att vara på Hovet :-)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Mer koncentrerat och noggrant i defensiv och offensiv om du frågar mig.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Men skulle du fråga exempelvis munkas så skulle dig nog få ett annat svar :-)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Håller väl koll på Villas resultat med tanke på att jag bor här men absolut inget mer jag gillar inte bandy nämnvärt!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Wow, domarn har inte fallit för trycket än... Där trodde jag de skulle skrika sig till en 2a.
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bästa perioden på år och dar, typ. Kul att se att det fortfarande finns lite geist kvar i detta lag.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Undrar om H.Erikssons tackling på Bertilsson verkligen är enligt regelboken, han sätter ju upp knät helt medvetet, som en spark.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Simon såg ut att ha ont efter den smällen, såg inte så farligt ut på reprisen ....bra period av Brynäs
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Fantastisk bra period. Hoppas vi orkar resten. Vi hade ju mosat KHK med detta spel.
Palushaj åker ut dubbelvikt. Han är trött.
Palushaj åker ut dubbelvikt. Han är trött.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Om du sätter upp ett knä mot någons lår är lårkaka väldigt nära till hands. Det där gjorde nog riktigt ont.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Mycket att glädjas över första 20!!
Men lite märkligt att Jensen ser ut att spela med en gummisnodd, tror inte han hade ett byte utan fippel eller dräll
Men lite märkligt att Jensen ser ut att spela med en gummisnodd, tror inte han hade ett byte utan fippel eller dräll
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Tycker den såg lurig ut, först ingenting sen ser man hur han vrider till knät...uscha knäna är sköra...Vi behöver Simon alla dgr i veckan
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Ja Hajen såg trött ut, mina jävla dryga Stockholmskompisar här sitter o sjunger Palushaj blir i DIF nästa säsong, dryga skåp , gav på en armbåge där jag nyss :)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Det får gå som det går resten av matchen. Hoppas givetvis på seger men ibland är det bara skönt att se att de kan spela hockey :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Klart dom är, bara Storstadsfasonen som talar...hee dom e schyssta men jag markerar som Brynäsare, jag blir svart i ögonen ibland ;)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: ja o tyvärr har mr miller haft flera lägen att lägga ut pucken o med den rutinen; ( får krupp av den mannen
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Snyggt Ersson. VARFÖR GÖR HOCKEYSPELARE SÅ???
Edit: Det var Djurgårdare som fuskade. Kul.
Edit: Det var Djurgårdare som fuskade. Kul.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Jo men nu håller ju dif spelaren hans klubba så han skulle ju också ut!!!
« Föregående · 1875090 · Nästa »

Dags att casha in på scorecast nån gång 🤓