SCA Cupen
« Föregående · 744263 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA Cupen
Falken: Du får stryka ett av Malmströms mål och ge det till Angell istället. Jag fick ett "erkännande" av de både inne på Statoilmacken igår kväll.
Annars så tycker jag att Brynäs har gjort en ganska bra insats överlag. Extra kul har det varit att se Molin som hittat tillbaka till sin offensiva spelstil. Han får mer utrymme för det nu när Spets tar den defensiva rollen i kedjan.
En längre mer omfattande rapport kommer på BT's hemsida i morgon.
Annars så tycker jag att Brynäs har gjort en ganska bra insats överlag. Extra kul har det varit att se Molin som hittat tillbaka till sin offensiva spelstil. Han får mer utrymme för det nu när Spets tar den defensiva rollen i kedjan.
En längre mer omfattande rapport kommer på BT's hemsida i morgon.
Sv: SCA Cupen
Kul med vinst kul kul.
Kom bara ihåg att de som överraskar på försäsongen ofta nöter rumpa under serien.
Trams och åter trams är omröstningen, är den konstruerad av ett litet barn eller? Dessutom så hoppas jag att 70Rodrigues, Gävlelasse och Bissett19 höll sig nyktra och inte varit apraka i Brynäs färger.
Är Lind på G eller?
Go Tigers go go go...!!!
Kom bara ihåg att de som överraskar på försäsongen ofta nöter rumpa under serien.
Trams och åter trams är omröstningen, är den konstruerad av ett litet barn eller? Dessutom så hoppas jag att 70Rodrigues, Gävlelasse och Bissett19 höll sig nyktra och inte varit apraka i Brynäs färger.
Är Lind på G eller?
Go Tigers go go go...!!!
Sv: SCA Cupen
jimmy_90_bif: Man kan följa matchen på länken jag skickar med.
Klicka på länken och sedan på live.
Klicka på länken och sedan på live.
Länkar:
http://stats.swehockey.se/
http://stats.swehockey.se/
« Föregående · 744263 · Nästa »
Dom som överraskar är ju helt klart Sebastian Karlsson som har kommit igång på slutet, han har just nu gjort 5 poäng (1+4), Daniel Hermansson (3+2) och så Henrik Malmström som leder den interna poängligan med 6 poäng (3+3).