1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779420 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL


Sv: SEMIFINAL
Vuollerim: Det dommarklippet med bulan gör mig så jävla förbannad med tanke på hur många fler pp dom fått i semifinalserien.

Sv: SEMIFINAL
Vuollerim: nords kommentar säger allt. .. JÄVLA PAJAS DOMARE.!!!

Sv: SEMIFINAL
rafalski: Felix är bra så länge han slipper otagbara närstyrningar från egna klubbor, annars håller jag med: 16-2 istf 14-2 i skott...

Sv: SEMIFINAL
Måste göra mål där! FAAAAN

Sv: SEMIFINAL
Huge: Men vilka usla avslut av Brynäs...uscha nervös för att det blir ett slumpskit mål bakåt....effektivitet nu tack!!

Sv: SEMIFINAL
Leonardo: Nervööööööööööööööööööös !!

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Blir så less på att lyssna på Rönnqvist, Cmore vakna, ta bort honom. Han kan ju bli materialförvaltare i Frölunda eller dylikt.

Sv: SEMIFINAL
Huge: Vi kan enas om att Brynäs spelar bra just nu, med normalt målvaktsarbete hade vi haft 4-0.

Sv: SEMIFINAL
Vore det inte smått magiskt om Zab avgjorde detta?

Nu skiter jag iofs vilken brynäsare som gör det, men om man får välja...

Sv: SEMIFINAL
Har nog aldrig sett ett så massivt övertag inte resultera i pp.

Sv: SEMIFINAL
blackredberry: Varför slås Frölundas icingar av hela tiden??

Sv: SEMIFINAL
Huge: ja, eller alla skott från blå. Men så bra som Brynäs spelar nu så...
Zab ser trött ut, Mannberg in?

Sv: SEMIFINAL
Steenm: Bertil avgör. Jag lovar!!!

Sv: SEMIFINAL
Skönt ändå att Granqvist passar på att hylla publiken när de förtjänar det, med tanke på ALLAS totala diss av samma publik i tisdags. Ge och ta.

Sv: SEMIFINAL
smallround: Ööööllllihh jaaaa😮

Sv: SEMIFINAL
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA SÅ JÄVLA RÄTTVIST

Sv: SEMIFINAL
Härligt och fan så rättvist!

Sv: SEMIFINAL
Jaaaaaa!!
Stackars grannar :-)

Sv: SEMIFINAL
smallround: JAAAAAAAA

Sv: SEMIFINAL
{7225}: MÅÅÅÅÅÅL 3-2 av Ölund...Yes :) Kom igen nu mera, mera

Sv: SEMIFINAL
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: SEMIFINAL
Säsongens mest välförtjänta och rättvisa mål. Alla kategorier.

Sv: SEMIFINAL
{363}: 2 måls överläge skulle sitt fint inför slutminuterna när det lär bli några skott från blå från Frölunda

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Verkar deppigt hos kommentatorer efter 3-2. Kan Sandström vända detta en gång till?

Sv: SEMIFINAL
{7225}: satt just o funderade på det ? Hur många måls övervikt krävs tro?

Sv: SEMIFINAL
{363}: rönnqvist och arto borde se sig efter nya jobb... jävla pajaser

Sv: SEMIFINAL
Fan, måste fram med mopp & dammsugaren..
Skrek och välte soffbordet vid målet 😂
Kötta på nu så kommer 4an med, fiskrens ser helt slutkörda ut!!

Sv: SEMIFINAL
rafalski: Wikegård verkar glad, sjunger med i Brynäs Hej..

Sv: SEMIFINAL
Steenm: Alcén är en riktig hockeykrigare!!!

Sv: SEMIFINAL
Måste ändå ÄLSKA att domaren väntar ut de sista tonerna av Brynäs Hej innan han släpper pucken. Så snyggt.

PP. Avgör skiten nu.

Sv: SEMIFINAL
6 man på plan..enda utvisningen vi kan få med oss mot FHC😂😂😂

Sv: SEMIFINAL
{363}: götlaborgare och matte. 4-2 nu !

Sv: SEMIFINAL
{7225}: Nästa tränare för Brynäs :D

Sv: SEMIFINAL
Gillar Roger Rönnberg nä VF spelar mot Saik men när Brynäs möter VF tål jag honom inte!

Sv: SEMIFINAL
{363}: De lyckas till slut hitta en too many players på Frölunda efter alla andra regelbrott...

Sv: SEMIFINAL
bifhjärta: Nu kommer 4-2 och helgens säkraste bet är klart

Sv: SEMIFINAL
{363}: Jävlar vad ledsen Petter Rönnqvist låter nu. Hahahah

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: Men avgör nuråååååå

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Hur många ramträffar har vi haft?

Sv: SEMIFINAL
Knappt 53.000 i 50/50... satan. Vore småkul att höra Stisse skrika JAAAAAAAAA efter dragningen.

Sv: SEMIFINAL
Där skulle vi haft 5 mot 3 men icke trots att domarn tittar på!

Sv: SEMIFINAL
Forsberg 1978: Men fy fan så orättvis hockey kan vara.

Sv: SEMIFINAL
Komiskt hurfan zebrorna lyckas sinka Bif även i PPet...

Otroligt...

Sv: SEMIFINAL
Japp, där har vi det berömda från blå.

Sv: SEMIFINAL
Helt jävla unbelievable.

Sv: SEMIFINAL
Zappaholic: faaaaaaaaaaaaaaan va oväntat

Sv: SEMIFINAL
Helt ärligt är det någon som driver med oss?

Faaaaaaaaan

Sv: SEMIFINAL
Frölunda gör ju fler mål än vad de har målchanser....

Sv: SEMIFINAL
Vad är det för domare? Helt seriöst. Vad är det här?

Sv: SEMIFINAL
Bara inte spel och stämning dör pga detta. Vi måste fortsätta trycka, trycka, trycka.

« · 1818677 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)