SILLY SEASON 13/14
Men den tidigare skribenten kan också ha stött på Sundlöv som utlovat nyhet, t.ex. i form av Tommy Jonssons förlängning...
Spännande att det eventuellt händer något i vilket fall...
Slutsatsen är alltså antingen att spelaren inte är här eller att det är en förlängning/uppflyttning. Så Honken, Nörstebö, Emil Larsson, Berqvist eller TJ?
Redigerad kommentar
Nyheten om #Brynäs kommer först i morgon fick jag veta nu. Sorry folks.
F5 sedan kl 07.00 förjävulsk dårå
HappyX3: Du får sova med handen i ishink tills i morgon bitti då!
Sen påt igen ;-)
Om det ens blir ngn nyhet gissar jag på ngt i stil m att Janne.L har förlängt...
Ngt i den stilen...
www.brynas.se
Det är säkert Sebastian Erixon såg att han ryktas till Brynäs enligt Expressen.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Rönnberg vill ju satsa ungt men sedan har nog Frölunda mer pengar i plånboken än vad Sundlöv har tyvärr. tror du inte?
Känns ju mer som ett jaha vem bryr sig. Plocka fram talangfulla 18 åringar är ju Brynäs rätt duktiga på själv. Dessutom räcker det väl med talanger i truppen ändå. Brynäs behöver spetsspelare.
Frölunda har ju visat minusresultat i flera år. Tror inte spelarbudgeten skiljer sig nämnvärt.
Alexander Wennberg beskrivs i Aftonbladet som en supertalang. Bara där ringer varningsklockorna. :) Möjligt att man kan tvivla på Sundlövs förmåga att värva spetsspelare, men det betyder inte att jag ligger sömnlös över att Wennberg inte hamnar i Brynäs. Vi lär ju låta Sundlöv försöka, även den blinda hönan har ju hitta ett par guldkorn. :)
Johan Norrström: Ölvestad... Vore det helt fel å ha en gris värd namnet i laget?! Han är "bara" 33 bast å inte alls så värst lastgammal kan man tycka.
Ölvestad i Brynäs, bra eller anus? Vad tycks?
70 Rodrigues: Kanske snarare att Rönnberg lockar mer än TJ....
Sen att Rönnberg verkar samla ett gäng JVM spelare kring lockar väl också samt att klubbkompisen Gustafsson går dit naturligtvis.
Synd, det är verkligen en stor talang.
Huss: Frölunda har redan ínnan Wennberg 14 forwards på kontrakt varav 9st får anses etablerade. Sen har dom skirivit kontrakt med Rosseli Olsen, Erik Karlsson, Gustav Rydahl och Jonas Jonhnssons son. Dessutom har man Collberg som redan förra året fick sparsamt med speltid.
Visst får man in en tränare nu som garanterat kommer ge unga spelare chansen. Men om jag hade varit 18år och forward hade jag nog letat efter en lättare konkurrenssituation.
Hellre Brodin som fått hårdhet i Finland, vi har väl egna talanger så det räcker och blir över.
Säger som Huss: en eller två hårt arbetande transatlanter som vet var målet är beläget måste vara prio ett i nuläget.