Silly season 2012/2013
Zzz: Silfverberg fick spela ganska lite. Han spelade typ 3 minuter per period eller något sånt. Såg lite nervöst ut och han hade lite svårt att hitta position i defensiven ibland. Han hade två skott på mål och även ett par bra passningar.
Men helhetsintrycket var nervöst, man märkte att det var första matchen.
Ja, publiken försökte sig på "Oh ah Silfverberg". Hördes faktiskt ganska bra vid ett tillfälle, den sätter sig nog så småningom.
Redigerad kommentar
Konstigt.
Alla "experter" härinne och lite varstans har ju alltid hävdat hur otrooooooligt bra domarna är i NHL och att vi måste lära av dom därborta.
Nåt som inte stämmer här....
Kan någon som såg matchen skriva lite om hur han såg ut? Stort att publiken hade kört OH AH Silfverberg! =)
Jo, det ser darrigt ut...såg nästan lite rädd ut i en sargduell tänkte jag när man såg närbild på han..men kan fan inte klandra han..jetlaggen kan ju knappast gått över ens
brynäs08: Jo, men det är svårt att komma in i matchen när man bara får spridda ströbyten. Han har speltid på strax över 6 minuter. Dessutom har hela laget spelat ganska dåligt.
Jag tycker att coachen borde ge honom speltid i PP så han får chansen att använda sin bössa.
Redigerad kommentar
Marcus: tänkte på det jag med, få lite nytt i PP, värt ett försök nu iaf.
Blizzard: Coach borde prova slänga in Silfverberg i PP, det har ju ändå inte funkat så bra i matchen. Värt ett försök!
Redigerad kommentar
Tänkte det redan vid 2-1...blir nog soarsamt med spel för honom nu:(
ahap 3-1 nu, silver kommer nog inte få mycket speltid i tredje när Ottawa måste jaga ikapp 2mål. undra om man ska kasta in handduken och sova,
2-1 efter felaktik utv, vart fan skulle ottawa spelaren tagit vägen? flygit iväg eller?
Horace76c: Nej, det där var riktigt löjligt. Domarn måste ha haft en position som gjorde att det såg ut som Silfver knuffade Rangers-spelaren i ryggen.
Precis, coachen kan ju bli missnöjd och bänka Jacke. Hoppas han såg att det var en felaktig utvisning.
Det där skulle fan inte våra domare tagit för ens...hoppas coacherna såg att han inte gjorde nåt fel och ger han mer förtroende...
1-1, tror han hade fått mer tid om de blivit 2-0 ist.
Redigerad kommentar
Condra har ersatt Jakob i förstalinan,vi får se om han får några ströbyten nu i andra..,
Redigerad kommentar
Ottawas kedjor enligt någon Rangers-journalist.
Michalek-Spezza-Silfverberg
Foligno-Turris-Alfredsson
Greening-Smith-Neil
Konopka-O'Brien-Condra
Hade suttit fint med ett par officiella nyförvärv idag, eller hur!