Silly season 2012/2013
Zzz: Ja, det är väl iofs mer speltid än han själv hade hoppats på. Ja, nu när premiären är gjord och han får lite mer tid med laget så blir han nog snabbt bekvämare.
Kommer se bättre och bättre ut.
Horace76c: Haha, håller med till 100%
Silfverberg gjorde det förjävla bra med tanke på omständigheterna.
Per-Erik Johnsson som headcoach.
Som i SKAIK för några år sedan.
Redigerad kommentar
När händer något i Brynäs?
Någon skrev att Brodin var nära BIF,gör man sej av med Rohdin och värvar Brodin så blir i alla fall jag besviken.
Hoppas Jocke blir kvar..
Modo enda alternativet i ES var hans senaste uttalande till lokalpressen nyligen.
Och nu är det helt klart att han lämnar Modo.
Hans armbågat får gärna fortsätta utomlands;)
70 Rodrigues:
Hej är ny här...men är det någon som vet "något" om några nyförvärv till brynäs if??
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: http://arbetarbladet.se/nyheter/bloggar/1.506888
vore nice med nicke.d
Vist, konstigare saker har ju hänt. Men om så är fallet vore det nog det mest korkade uttalande från en hockeyspelare på länge.
- Så det är egentligen först nu jag har börjat ta tag i det hela. Jag stänger inga dörrar och det finns även intresse från utländska klubbar. Men om allt funkar kontraktsmässigt väljer jag helst som sagt att fortsätta i Brynäs.
Redigerad kommentar
Sebastian Enterfeldt
Andreas Thuresson
Nicklas Danielsson
Pontus Åberg
Daniel Brodin
Johan Harju
Ludvig Rensfeldt
Juuso Hietanen
Niclas Bergfors
Är det någon mer vi har hört rykten om? Dessa har jag hört talas om i alla fall.
Redigerad kommentar
MarcusElving:
Glöm inte Filip Forsberg som nån av er nämnde förut. Han ger ni fan i ^^
Redigerad kommentar
Peja:
Hallå alla brynäsare...är det någon som vet något om några nyförvärv....är ny här och är väldígt nyfiken...
brynäsnisse:
Bekräftat i dag..rohdin.carlsson klara för timrå ik kontrakt 2 år.
Hade suttit fint med ett par officiella nyförvärv idag, eller hur!